En början på min blogg



Ja, jag kan börja med att säga detta är min nya blogg hade en annan förut, men den ville inte lägg upp mina bilder så blev lite sur, och bestämde mig för att skappa en annan blogg.
Så nu har ni min nya.
Det kommer vara mycket musik, bilder, det kommer också handla mycket om mig mina vänner, famij och massa andra skoj, hade jag tänkt mig..
Det kommer kanske inte alltid stå något posetivt i bloggen, men har ni problem med det så kan nu ju liksom gå vidare till någon annans blogg och läsa den. :)
Jag ska försöka uppdatera varje dag, men kommer kanske inte alltid hinna, men jag ska försöka.
Ja detta va ju en början på min blogg, men ni kan alltid skriva till mig om det är något speciellt ni skulle vilja att jag skiver om eller om ni vill veta något om mig..
Svarar på allt så gott jag kan. :)
Nu får ni ha en fortsatt trevlg kväll/natt för nu ska jag kolla film. :)

PUSSPUSS PÅ ER MINA ÄNGLAR!

Kommentarer
Postat av: linda

Heter din gamla blogg då?

2012-03-10 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0