Jägarna 2

Hejsan, alla söta.
Jag ligger i sängen och tar de lugnt, har legat i sängen hela dagen.
Sjukt skönt kan jag ju säga.. =)

Igår kom Davids kompisar hit, och dom planerade nyår.
Dom ska tydligen fira det här i Göteborg i lägenheten. :)
Jag ska ju vara hemma hos My är det planer på men får se hur jag gör.
Kanske är med David och hans kompisar, men man vet aldrig.
Jag känner ju inte alla som kommer så får se vad som händer, det är ju 3 veckor kvar, så behöver ju inte bestämma mig just nu.

Jaja.
Jag och Älsklingen har nyss kollat på Jägarna 2.
Jag gillade faktiskt filmen.
Jag är ju en sådan som gillar Svenska filmer. Allla gillar ju tyvärr inte Svenska filmer.
Men jag kan faktiskt rekomendera att ni ska se den. :)

Japp, de va la allt för mig just nu. Så nu ska jag kolla vidare på film. ;)
Kommer nog komma med lite olika film tips då och då.
Hoppas ni gillar de. =)

Ha de bäst alla!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0