Julklapp till mamma och pappa?!

Julklapp?!
Jo, de är ju snart jul, och jag vill ge bort något till mina föräldrar som dom kan göra tillsammans istället för att man ger dom typ något fint var för sig, så tänkte jag typ något dom kan åka bort och una sig själva?!
Tror ni dom skulle ge de eller skulle, dom bara Aaa, tack Moa!
Men detta ville vi ju inte. :/
Jag har tänkt på en grej ganska mycket, men jag vill sjukt gärna ge dom de. :)
Det kostar ganska mycket men det är de värt tycker jag.
Men frågan är om dom gillar de.
Det är verkligen svårt!
Kan ni inte hjälpa mig?!

Vill veta vad man skulle kunna ge dom som dom båda två kan göra tillsammans!
HJÄLP ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0