blodcirkulation

angelmoa Hejsan, alla söta. Jo nu tänkt jag prata om vintrarna. :/ Det är just då det är som jobbigast för mig och för min kropp. :/ Jag fryser sjukt mycket mera än vad alla andra gör. Lite jobbig, men det är något som jag kommer får leva med tyvärr. Men det som också är ett problem för mig är att jag blir väldigt lätt blå om läpparna, naglarna och sådant. Och det kan folk kommentera ganska mycket... Men ibland när jag inte orkar med alla frågor så blir det ju liksom så att jag säger det själv, jag är blå på grund utav att jag har ett hjärtfel som gör att jag inte har lika bra blodcirkulation som alla andra har. Men gjorde en liten operation för 1 år sedan så är inte lika blå som jag va förut.. Men folk frågar ju fortfarande. Men men det är sådant jag lärt mig leva med. Men det kan bli ganska störigt om man ska säga det flera gånger per dag, till flera personer därför blir det ofta att jag säger det när jag är med allihop. Så behöver man inte få den frågan flera gånger per dag.. Men nu vet ni i alla fall ett till problem.. / Det är bara att fråga på om det är något eller om ni bara vill ge en liten kommentar

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med!

Jag blir också blå om läpparna framför allt. Minns i nian så skulle jag gå in i skolbyggnaden då mitt klassrum låg utanför. Det var en enskild byggnad ute på skolgården men det var frågan om 100 meter-knappt. Mina händer var normala och precis när jag ska in till den stora byggnaden blev jag blålila. Mina kompisar påpekade det. Men annars som sagt; Fryser rätt bra och lilablå läppar. Vi får kämpa. När jag började på gymnasiet fick vi i svenskan en uppgift att hålla tal på fem minuter om något som vi själva var insatta i. Så berättade om mitt hjärtfel och att jag kunde bli blå osv. Sedan dess har ingen frågat mer :) Kram

2012-02-09 @ 10:40:09
URL: http://forestman.blogg.se/
Postat av: Anna

vill bara informera om att jag inte skrev med stora bokstäver. Verkar bli så... aja. Kram

2012-02-09 @ 10:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0