Dejt :)

Just nu är det mycket som händer i livet.. Mamma är sjuk och jag har massa problem och mår upp och ner hela tiden.. Plus att min pojkvän är borta.. Så allt är inte riktigt på toppen just nu..
Är i alla fall sjukt glad över att jag träffat underbaraste människan som finns..
Jag har 1 positiv grej det är att jag vs helt nykter i helgen jag drack lite lite cider sen va det bra för jobba både lördag och söndag i helgen..
Men nu i helgen blir det party och längtar.
Plus att på tisdag är det alla hjärtans dag då lilla Annha och Lollo ska dejta :):))<3 och jag ska dejta Martin och harry Potter. :):)) jag hoppas det blir en toppen kväll som alla andra kvällar :):)) pussar på er mina små älsklingar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0