=)

Hejsan, alla söta nu har jag inte skrivit på hur länge som helst. Har inte varit hemma på hela veckan, kom hem i dag.. :) Förra veckan, var jag typ hela tiden hos Martin sen på onsdagen där fyllde min syster år. Så då åkte jag och firade henne åkte hem och la ansiktsmask och sen gick jag hem till syster igen och kolla på hemliga miljonären. :) Sjukt bra serie, sitter alltid och stor gråter till den serien men men sådan är ju jag x) Hehe. Men men nu i alla fall tänkte jag bara säga. Att jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit och skit. men ska försöka bli bättre. Jag är dålig på att komma på vad jag ska skriva om.. Liksom jag gillar att få era små söta frågor så kan jag ju liksom skriva om något som är intressant i alla fall. Så skriv lite frågor nu om vad ni vill så ska jag svara på dom... PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0