Liten flicka

Ja ni är väldigt dåliga att kommentera bloggen tycker jag..

Tihi ja ja, för ungefär 2 pressas fick jag reda på att en jätte liten tjej hade hjärtfel. Det va jätte jobbigt att höra det på grund utav att hon inte kunde göra sin sista operation för att det va något dom sa men tänker inte ta upp det här,
Det gjorde ont i hjärtat att veta det, men föräldrarna blev väldigt glada när dom såg mig. Och det gjorde ju ändå att dom fick ett hopp för sin lilla flicka ..
Det gör ont i mig att inte kunna göra något men ändå känns det bra att visa att jag har klarat alla operationer och jag är en hyfsat frisk tjej idag och gör allt jag vill i livet..
Och nu sitter jag och hoppas för deras skull att deras lilla tjej ska kunna göra den sista operationen snart så hon mår bra senare i livet <3 jag tänker på er och mina tankar är hos dig och din familj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0