Skolan!

Jag fick en jättefin kommentar utav en tjej som heter Anna.. När jag började Gymnasiet så fick vi en uppgift utan vår lärare Tomas. och uppgiften skulle handla om något som du tyckte va intressant och så vidare. Eller kanske något som du va duktig i. Det jag kom på va att jag sa skriva om mitt hjärtfel. Så gjorde en PowerPoint och började skriva. Kan säga att jag har nog aldrig lagt ut så mycket jobb på en ända uppgift som den. För det va ju verkligen något som jag vill att alla skulle tycka va bra, och att jag skulle få mycket frågor. Så jag jobba nästan varje dag med detta. TA fram uppgifter om mig själv. kolla på Hjärtebarnsföreningens hemsida och massa andra grejer... Jag skrev om sjukdomen, om min familj som kämpa med mig varje dag, om en annan familj som fanns där också som hade sin dotter där som va jätte sjuk. Plus massa annat. Jag har nog aldrig fått så många frågor på en enda lektion. Jag svara ju så gott jag kunde. Plus att mitt i allt så började min lärare att gråta. och sa. - Nej, vänta lite nu måste vi ta en paus! Så vi fick ta en paus och sen fick jag fortsätta och de va verkligen något jag va ställt över. Men tyvärr så har jag inte kvar det arbetet för att min dator cp lite så alla mina uppgifter försvann. Men jag är glad att jag fick visat det för min lärare, min klass, och självklart släkten och familjen

Kommentarer
Postat av: Faster Ina

ja det arbetet fick även släkten att gråta....så många minnen som kom tillbaka.

Synd att arbetet försvann då datan krascha men är så glad att jag fick äran att läsa det, tack fina och bästa Moa!!! Puss!

2012-02-11 @ 23:39:40
Postat av: Anna

Åh vad roligt! :P Att du fick berätta- sådant tycker jag underlättar! :) Vad händer idag då? I morgon ska jag åka skridskor på Heden! :) Hoppas du får en fin dag och att Allt löser sig! Kram på dig ♥ /Anna

2012-02-16 @ 10:59:39
URL: http://forestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0