Ett utav alla minnen på sjukhuset som släkten familjen berättat

Alla i min familj vet ett speciellt minne av den tiden jag låg på sjukhuset. Jag ska ta upp ett ganska roligt minne som folk i min familj släkt har sagt till mig väldigt mycket.
Det va när min farmor kom till mig och hälsa på. Hon hade även med sig min syster.
Jag hade varit jätte dålig i några dagar och inte alls varit bra.
Min farmor hade köpt pennor och en målarbok till mig. Men jag tog inte emot det så farmor la det på bordet jämte mig.. Men då kom min syster och tog mina pennor och målarboken och satte sig och måla.
Då såg farmor mig, och jag titta fort på Alexandra och räckte ut tungan och vände snabbt bort huvudet igen..
Då blev min farmor jätte glad av att jag liksom bara reagerade , att jag blev sur att Alex hade tagit dom..
Efter det så va alla glada att jag hade gjort det, det va fortfarande ett hopp..
Jag skratta jätte mycket när dom sa det till mig haha :):)) släkten och familjen tyckte det va underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0