Längensen

Ja nu var det längsen jag skerv här, jag har inte riktigt orkat och sådant..
Mamma åkte in till Sjukhuset i går, men kom hem i dag i gen i alla fall. Så Känns skönt att hon är hemma.
JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!

Jo jag ska kolla på en lägenhet nästa vecka, tror dock inte jag kommer få den, men kan ju alltid hoppas på det.
För vill verkligen komma tbx till Alingsås pågund utav att mamma är sjuk, och sådant så vill vara nära henne. :)

Plus att min pojk åker sista jan, :( Inte kul. men får la klara mig, han ska hålla på i 3  månader med PANG PANG! hahah och på dom tre månaderna får jag träffa honom 5 gången. :( <3 Men hoppas att det går fort.

Men första veckorna han är borta så är ju jag i USA! LÄNGTAR!
Ja, snart sitter jag på planet, med min älskade familj, och detta kommer jag verkligen njuta av kan jag ju säga.
Jag ska bara njuta och vara med familjen. :)
Längtar så sjukt mycket kan jag ju säga.

Men men nu ska jag kolla tv. ha de bäst


Kommentarer
Postat av: Anonym

VARGEN!!

2012-01-08 @ 21:51:25
Postat av: Faster Ina

Vilken underbart fin bild du har som profil på din blogg, du är jättesnygg, som alltid. Puss Ina

2012-01-08 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0