Underbart, men orolig!

Hejsan alla snyggingar!
Hoppas allt är bra med er, jag försöker i alla fall ta mig fram, och det funkar ju än så länge.
Sitter i soffan och längtar tills i sommar. :) Verkligen längtar..
Men men sitter också och oroar mig, för att jag kanske inte har jobb efter Februari. Jag hoppas i alla fall att jag får vara kvar. :)
För snart är det ett halvår jag har jobbat där, och det känns kanon verkigen.. Jag älskar mina arbetskamrater det är dom bästa!
Vi har kul, vi skrattar och pratar verkligen om allt.
Carolina min chef är as skön, haha Bästa med henne är att hon verkligen bjuder på sig själv. :)
As kul..
Och jag hoppas verkligen att jag får vara kvar.
om det är något som hänt, så finns verkligen alla arbetskamratet där för en, och det känns helt underbart att alla är så sköna, snälla och helt underbara. Och jag hoppas att dom också tyker om mig! :)

Men men nu ska jag äta lite mat, med David och Pär. :)

Men men ni får ha det bra alla mina underbara människor. Älskar er!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0