Underbart

Hejsan, alla snyggingar.. :)
Hoppas ni mår bra för det gör jag även om kanske inte allt är på topp.

Men men Ja, som ni kanske inte vet..
så har jag i alla fall blivit vän med lilla Annha. :) <3
Känns faktisk as bra att vara vän med henne. För nu behöver man inte tänka på aaa, fan jag kan inte åka till Magra i dag pågrund utav att annha är där, eller nej jag kanske kommer träffa på lilla Annha, när jag kommer till Alingsås.
Nu behöver jag inte tänka så.. Utan nu ses vi som vi brukade göra förut, och jag orkar inte med massa bråk ändå med människor.
Så så jäkla onödigt, har ju massa annat att tänka på än på massa människor jag bråkar med.

Men men tihi. :)
Allt är bra mellan oss, och allt är bra med alla mina andra kompisar. :) Så helt underbart... Nu leker livet igen.
Kanske inte varje dag, men nästan..
Jag har bestämmt mig för att jag ska försöka vara ute en stund varje dag. Utan söndag då om jag inte måste för då ska jag ligga i soffan och tjocka mig. :P hehe

Hehe men nu orkar jag inte skriva mera, nu får ni roa er på något annat sätt ;)
Pusspusspåer!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0