Du vet vem du är!

Haha, Fråga 1

Du får mig att le, du får mig att må bra.
Du är den underbaraste personen som finns <3
Din fråga
Vill ha dig.. Vill du ha mig?!

Mitt svar!
Klart jag vill ha dig..
du får mig att må bra. du får mig att le även om jag mår som dåligast.
Finns ingen annan i mina tankar just nu.. <3
Och jag hoppas det blir vi. Och det hoppas jag att du också vill.
Det är jobbigt att somna utan dig brevid mig.
Jag känner mig trygg i din famn.
Du är den som lyser upp mina dagar.
Finns så mycket jag skulle kunna säga men är inte säkert att det finns ord till det.



http://www.blogkeen.com/visit_blog.aspx?id=268276

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har tur du, som inte tänker så ofta. Livet blir då enkelt. Att du ens´kan med att bara hoppa från den ena till den andra. Hoppas ni blir lyckliga. Det är ju inte någon av er som har så mycket i hjärnan. Ni blir nog ett fint par!

2012-03-09 @ 17:20:38
Postat av: Anonym

Gud vad gulligt :D hihi. Vet att många är taskiga nu och så, så jag ville bara nämna en positiv grej, de är att jag märkt att Martin mår väldigt mycket bättre nu än han gjort på ett bra tag och det är pga av dig! Ta åt dig det, och skaka av dig negativa kommentarer så kommer allt lösa sig. Jag önskar er iaf lycka till (a)

2012-03-11 @ 01:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0