En kort förklaring om mitt liv..

Ursäkta mig för detta inlägg. 

Lite så här känner jag..
Att dina cigg tar slut, och du tycker att din dag är åt helvete. 
eller att du har en pojkvän som inte lyssnar på dig. 
Eller vad de nu är du är så arg och ledsen över. 
Och du känner liksom 
Fuck my life! 

Ärligt?! 
Är de något att känna att livet är åt helvete för?! 
Sorry men då vet du inte vad ett helvete är kan jag säga. 

Att leva de livet jag har levt, skulle knäcka dig, och du skulle inte klara av en dag kan jag ju säga. 
Du hade allvarligt talat tagit livet av dig. 
För du har ingen aning om va ett helvete till liv är. 

Jag är glad att jag har kämpat mig hit där jag är idag.
Kan säga att mitt liv har inte varit en dans på rosor. 
Jag har ett hjärtfel vilket är jätte jobbigt, och de skrämmer mig vissa saker i det kan jag ju säga. 
Jag har en mamma som gick bort när jag fyllde 20 år. 
Jag har en pappa som kanske inte varit en pappa för mig förens nu. 
De är först nu min pappa verkligen lyssnar och inser. 
Jag har en syster som har varit Missbrukare,
Jag har kompisar som missbrukar, kompisar som försvunnit. 
Jag har själv varit tillsammans med en idiot som inte behandlade mig väl. 
Finns hur mycket som helst som jag skulle kunna säga just nu men som jag inte har någon tid och ork,
att skriva ner allting. 
Men jag lovar att någon dag så kommer ni se erat liv som en dans på roser om ni gämför med mitt. 
Jag skäms inte över detta.

Jag lever men många gånger jag velat ge upp. 
Men jag är kvar här och bär med mig mycket i mitt liv. 
Många saker som skrämmer mig än idag som jag fortfarande har traumatiska minnen från. 
Något som jag kanske aldrig kommer bli av med. 
är rädd att de kanske någon dag kommer tbx till mig och de vill jag inte.. 
De finns med i mina mardrömmar, nästan varje natt. 
Men jag står fortfarande upp. 
Och kämpar! 

Så sluta klaga på något som är så enkelt att fixa! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0