Längesen...

Ojasan.. Hejsan hoppsan allihop. 
Sjukt längesen jag använde denna nu.. Men får la ta och börja göra de igen så ni får se lite.. 
Bloggen handlar ju fortfarande om mig och min vardag och självklart om mitt hjärtproblem som jag också kommer att skriva om.. de är ju de jag mest vill få fram genom min blogg.

Du som är där ute, läser, ser min blogg och har hjärtfel. Du är inte ensam de vet du.. men de finns fortfarande ingen som har exakt samma hjärtfel. Och speciellt inte de hjätfelet som jag har... 

Ett enkammar hjärta, spegelvänt. 
Skriv era frågor så ska jag försöka besvara dem så gott jag kan genom mina egna erfarenheter, mina upplevelser och så vidare.. :) 


Jag tror ganska mycket har hänt sen senast jag skrev i denna bloggen. 
Då låg min mamma på sjukhuset och va sjuk, jag hade en pojkvän. underbara vänner. 
Vilket av de mesta av de där bara är historia idag. 
Finns så mycket som har förändrats i mitt liv.. de sista inlägget va 2012-03-13 så de är ungefär ett årsedan. Och hela mitt liv har vänts upp och ner. 
Finns så mycket jag skulle kunna skriva men så lite tid just nu.. Men jag kommer att börja igen och jag ska fortsätta att berätta om allt de jag vill och känner för klanka ner på mig för mina misstag. men alla gör misstag här i livet finns ingen som är fläck fri. 
Ni kommer få hära många bra historier och många både sorliga och kanske till och med jobbiga att läsa. 

Men nu börjar de bli sent.. Så ska faktiskt ta och lägga mig i sängen glo en film. Och bara mysa ner mig i sängen... För i mon är de jobb igen. GODNATT! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0