Några av dem bästa tiderna med dig!

Underbar! 

Legat ikväll i sängen och tjockat mig. 
Då jag samtidigt har skypat med min underbaraste vän och pratat gamla minnen. 
Gamla fylle minnen, 
Asså finns nog ingen som haft dem sjukaste fyllorna som du jag upplevt tillsammans. 
Men samtidigt undrar vi hur fan vi kunde ta oss hem vissa gånger. 

Skjutsa mig på fyllan?! Asså hur fan gick detta till. Hur kom vi hem egentligen?!
Få två killar att strippa för oss, Smekt in en kille i olja, O_o
Asså undrar hur vi lyckas med detta ibland ^^ 

De bästa va ju ändå när två killarna ramla i vårat piss, och fattar ingenting.. 
Eller ett glas vin blev till en box vin och lite mer.. 
Samt träffa två tyskar som tar sig egenom sverige. :S 
Som dagen efter ringde som två idioter och jag vägrar prata med dem.. 

Att vakna av att du ligger och spyr är la inte de man direkt vill vakna upp till. 
Men sjukt kul hade vi.. 
Jag tar mig vinglandes till bussen och är fortfarande full när jag klev upp ur din säng asså försår inte hur jag orkade fortsätta festa efter att bara sovit några timmar x) 
Men men man va ung och dum kan jag ju säga.. ^^) 
Sjukt festande.. 
Eller JAG ÄLSKAR DIG, NEHJ JAG HATAR DIG! NEHJ JAG ÄLSKAR DIG 
Asså vad tänkte vi på x) 
Hahah måste ha varit ganska borta då :P

Ja, asså jag har festat en hel del, men detta är med en och samma person som detta har hänt. 
Och vissa saker vill jag inte ens skriva upp här för vi har gjort så sjuka saker på fyllan så de finns nästan bara inte.. Asså skrattar så jag dör nästan.. Sjukt kul.
Underbara tider har vi haft eller vad säger du ;) 
Och vi har fortfarande varandra. 
Vill aldrig förlora dig! 
Jag älskar dig... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0