Två av mina bästa just nu!

Vänner 

Något utav de viktigaste i mitt liv är mina vänner. 
Utan vissa utav mina vänner hade jag inte varit den jag är i dag. 
Tänkte dra två utav dem Absolut bästa vännerna Jag har just nu. 

Den ena, hon har funnits vid min sida i sådär 18 år
Vi skrattar, vi bråkar, men de finns nog ingen människa i hela världen som vet så mycket om mig som hon gör. Hon är helt enkelt bäst
Visst vi har båda två våra sidor.
Men vi vet vart gränsen går när de börjar bli för mycket av oss två tillsammans
Och jag tror de är många utav mina släktingar som vet vem jag skriver om just nu. 
Vet ingen som är så omtyckt i min släkt. 
Nästan så att dem gillar henne mera än mig asså. De är ju en sak vi brukar skämta om. 
Kul men jag älskar henne och hon betyder otroligt mycket! 
Och jag kommer alltid att stå vid hennes sida. 
Finns inte så mycket att säga, hon är min tvillingsjäl, och kommer alltid att vara de! 

 


Sen är de en till person, som fått mig att må så mycket bättre de senaste. 
Hon har la funnits i mitt liv ganska länge, men verkligen inte så här nära som hon är mig just nu. 
Hon får mig att må bra även hur ledsen, arg eller vad de nu kan vara så får hon mig på andra tankar
Att jag kanske inte är värld den/dem personerna min enerig.. Hon fick mig att inse att jag är värld så mycket bättre
En person som jag hoppas kommer finnas vid min sida länge.
Hon betyder otroligt mycket, och fick ett blogg inlägg på hennes blogg, och grät när jag läste de, aldrig kännt mig så glad på länge, så älskad av en vän. I alla fall inte på så kort tid. 
De finns så mycket jag skulle villja säga om henne, men jag finner verkligen inga ord

"how long will i love you? as long as stars above you , and longer if i can"
how long will i love you - ellie goulding

http://emmaaelisabeth.blogspot.de/?zx=3253777a8577dbf5





 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0