...

Ja, vad ska man säga många prövningar i livet får man verkligen. 
Många jag är stolta över. Och många som jag ärligtalat undrar varför de händer mig saker hela tiden. 
Vill bara ge upp i vissa lägen, men jag lägger mig aldrig ner. 

Ni kan skratta, tycka att jag är dum i huvdet eller vad fan ni nu vill. 
Men jag står upp än idag, 
Tack vare många vänner, och min familj som alltid ställer upp. 
Finns många jag bara skulle dra fingret åt och önska att jag aldrig mer kommer se er.  

Jag är stolt över mig själv att gå igenom sådana stora prövningar i mitt liv ändå. 
Att veta att jag har underbara människor att komma hem till när jag gör de, att jag har mina kompisar. Vet inte vad jag skulle ta vägen om jag inte hade er om jag ska vara ärlig.

Men även om min familj, eller kompisar är långt ifrån mig så har ni stöttat mig, jag är otroligt lycklig över att ha er. men jag vet att samtigit för varje dag som går så är jag närmare er.
Och nu är de inte långt kvar tills jag är hemma igen.
Jag vet att jag kan ringa er precis vilken tid som helst på dygnet, och detta har gjort de otroligt mycket lättare för mig kan jag ju säga.


Samtidigt vill jag säga till er som trycker ner människor.
Man sparkar inte på någon som redan ligger ner!

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0