Sparkar inte på någon som redan ligger ner.

Ja, som dem flesta kanske vet så kommer jag snart att flytta tillbaka till Alingsås. Letar lägenhet som en dåre, men svårt att hitta kan jag ju säga. 
Vill ju inte direkt flytta till pappa, inte för att de är så att jag inte kan de, men vill verkligen inte flytta hem till pappa asså. :S 22 år och bor hos pappa? Nehj tack säger jag. :P 

Ja, mår inte 100% bra kan jag ju säga, men kommer att ta tag i mig själv när jag kommer hem. 
Men jag känner att jag kommer även behöva mycket stöd i detta. 
Och de är stöd från vänner, familjen.
Ja dem som jag verkligen älskar. 
Hade jag kunnat så hade jag tagit första bästa flyget, kan jag ju säga. 
Kämpar varje dag med att klara av vardagen, mycket tankar, mycket som man gott igenom den sista tiden. Men jag är glad att de är många som stöttat mig kan jag ju säga. 
Men finns folk som vill att man ska må dåligt också. 
Kan inte visa människor bara låta mig vara?! 
Snälla, jag hoppas att ni kommer att låta mig vara, För jag orkar verkligen inte med all skit från er ska ni veta. 
Asså man sparkar inte på någon som redan ligger ner. 
Ni är tragiska ni människor som hoppar på mig, ni som inte tror på vissa saker som jag sagt. Ärligtalat så är de erat val, men snälla håll era jäkla elaka kommentarer, för er själva! 
Jag hoppas att ni vet vilka ni är.. 

Säger bara att jag har fått min käft smäll och vaknat upp nu! 
Innset vilka som finns och inte finns. 
Vilka som verkligen är dem underbaraste människorna och dem som är dem falska människorna! 
Jag är glad för denna käft smäll. Jag vet att jag lever i alla fall. 
Och att jag förtjänar de bästa! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0